Ügyféligények szerint fejlesztett televíziós miniprogram

Egyedi fejlesztésű 10 epizódból álló egyperces műsorformátummal jelenhet meg a piacvezető csatornákon egy hónapig naponta négyszer, főműsoridőben is.

Hogyan lehet saját miniprogramja?

Marketingcéljaihoz igazodva egyedi műsorformátumot, arculatot fejlesztünk, melyet legyártunk és sugároztatunk az RTL Klubon, a Tv2-n, a Viasat3-on vagy más csatornán. A produkció minden esetben érdekes a nézők számára, akik, mint tartalmat nézik meg a reklámoknál sokkal hatékonyabb befogadási attitűddel. Az epizódokhoz egy vagy két támogatói szpot köti szorosan a támogató partnert. A Viasat3 csatornán egyúttal termékmegjelenítésre is lehetőség van.

A miniprogram formátum Interakció produkció által történő 2001-es kifejlesztése és 2007-es televíziós piaci bevezetése óta az egyik legtapasztaltabb miniprogram gyártóként dolgozunk, ez idő alatt többféle irányt megvalósítva. Az alábbiakban bemutatunk néhányat az elmúlt évek munkáiból.

Edukációs miniprogram

A sorozat célja ebben az esetben valamilyen termék vagy szolgáltatás, esetleg termékategória használatának, sajátosságainak elmagyarázása, bemutatása.

Emocionális miniprogram

Ebben az esetben nem valami elmagyarázása, hanem inkább valamilyen termékérték, termékhez, szolgáltatáshoz kapcsolt érzés megjelenítése a cél.

Miniprogram ismert emberekkel

Ezekben a sorozatokban ismert emberek használják a termékeket vagy hívják fel a figyelmet használatuk fontosságára.

Pollenjelentés-miniprogram

Napi frissítésű pollenadatokhoz kapcsolva, az allergiások számára hasznos információkat jelenítünk meg fél percben, melyek kapcsolódnak a támogató szolgáltatásához vagy termékéhez.

Strandjelentés miniprogram

Napi frissítésű, vízhőfok adatokkal kiegészülő egyedi sorozat, melyben a nézők számára adunk nyaralással kapcsolatos hasznos tanácsokat, melyek a támogató szolgáltatásához vagy termékéhez igazodnak.

Hójelentés miniprogram

Napi frissítésű, sípályák adatait ismertető információkkal kiegészülő egyedi sorozat, melyben a síelők számára adunk hasznos tippeket, tanácsokat oly módon, hogy azok kapcsolódjanak a támogató szolgáltatásához vagy termékéhez.